HÅLL TUMMARNA!

Idag kl 10 var jag på återbesök för de dagliga sprutorna och genomgång av halsknutor... Han hade egentligen inte tid men GAV SIG TID till mig och lilla Jazz. Tyvärr tyckte veterinären inte att det såg så bra ut, så jag fick vara så snäll att komma tillbaka kl 15.30.

Jazz blev nersövd och de tog vävnadsprov från några knutor på nosen. Han öppnade även upp och tog en bit av spottkörteln. Dessa prover är nu ivägskickade till analys och är förhoppningsvis klart på måndag. Så, nu är han sydd på näsan och halsen och går rund med värsta tratten och ska göra det i 14 dagar - om svaren är positiva. Det ser dock inte så ljust ut för min lille vän, för tumörer kan visa sig som varfyllda knutor. Dessa växer jättefort på valpar eftersom celldelningen är så snabb när de är små och växer - jämfört med äldre djur. Så, är det tumörer får han lämna mig och jordelivet redan nästa vecka.  

Tårarna forsar ner för mina kinder samtidigt som jag försöker hålla humöret uppe inför min lurviga underbara bebis!

Så, håll tummarna är ni snälla för att det bara är en RÄLIG infektion...

Kommentarer
Postat av: Mirja

USCH vilken läskig historia. Vi håller tummarna stenhårt!

2008-05-29 @ 20:12:33
Postat av: Karolina

Jag sitter nu här med rödgråtna ögon och håller alla tummar jag har för att det ska gå bra er. Massor av kramar

2008-05-30 @ 17:29:08
Postat av: Ida E

Usch så hemskt! Vi håller tummar och tår och hoppas allt ska ordna sig! Stor kram från mig!

2008-05-30 @ 21:58:50
Postat av: Anna Hernsell

Men lille vännen då!! Fruktansvärt! Jag blir ju också lissen i ögat! Usch jag håller verkligen tummarna!! Har du pratat med din uppfödare om allt som händer?



Kram

2008-05-31 @ 11:56:00
Postat av: Catja

Men kära vän! Håller tummarna så knogarna vitnar och hoppas av hela mitt hjärta att det kommer gå bra! Tusen kramar...

2008-05-31 @ 15:32:39
URL: http://catjalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0