Nervöst...

... är det här som bara den nu...

Förhoppningsvis är provsvaren klara imorgon och jag får reda på vad det är han har, min lille svarte buse. Jag hoppas - HOPPAS - att det bara är en infektion för han är sååååå underbar =) Men jag är beredd på det värsta, tyvärr. Det konstiga är att han har jättegod aptit, massor med energi och vill busa nästan hela tiden.

Ja, ordentligt busig är han i alla fall! Han rymmer lite här och där till grannarna och skiter fullständigt i att han har tratt. Vadå? Har inte den varit där alltid? Fast den är ju ivägen lite när han ska klia sig och den fastnar lite i möbler och dörrhål...

I morse på morgonpromenaden - som tar lite tid nu eftersom alla ljud har blivit så konstiga och man ser inte så bra åt sidorna genom den gigantiska tratten - blev jag lite chockad. Han lyfte på vänsterbenet och kissade!!! Som en riktig hane! Han är inte ens 4 månader än och lyfter redan. Hmmm, ni andra som har hanar... är det inte lite tidigt??? Jag har märkt innan att han gått upp på grästuvor och kissat "stående lite på sidan" men inte såhär ordentligt.

Jag återkommer med mer information när jag vet hur läget är...

Kram på er alla som stöttar oss och håller alla tummar och tår!


Kommentarer
Postat av: Ida E

Usch, jag har tänkt på er hela dagen! Jag hoppas verkligen du fick goda nyheter idag och att det "bara" är någon läskig infektion som ditt svarta hjärta har råkat på. Stor kram!

2008-06-02 @ 18:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0