Jazz!

Det här är Jazz när han är 11 dagar...  



Han föddes den 7 februari 2008 tillsammans med 9 andra Riesenschnauzerhanar! Nu är han lite äldre och hämtas av sin nya ägare - vilket då är jag - den 28 april. Då är han 11½ vecka! Anledningen till att han inte flyttar innan är att JAG flyttar och ville inte att han skulle åka fram och tillbaks flera gånger. Rättså skönt... tror jag... för oss båda.

Så, längtan är stor och väntan är låååång. Men det går nog fort nu, den tiden som är kvar. Jazz är min första hund och det är fantastiskt spännande. Jag ser fram emot många roliga stunder och trevlig träning... Har anmält mig till valpkurs i sommar på RT Hundskola i Skurup.

Så, här kommer jag att skriva lite när det händer roliga eller mindre roliga saker med Jazz... och så fort jag har tid =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0