12 dagar kvar!

Åhhh... tiden går långsammare än förväntat *suck

I vilket fall har jag ordnat med att jag har jättetrevligt sällskap till Helsingborg den 28 när Jazz ska hämtas. 
"L" har själv hund och är nog nästan lika nyfiken och glad som jag =) Först måste vi ju fika ihop på morgonen och sen ska det såklart handlas lite på vägen upp inför hämtningen och det känns som att det kan bli dyrt... så det gäller att hålla hårt i plånboken!! Ser verkligen fram emot vår lilla färd genom underbara Skåne.

Kommentarer
Postat av: Anna

så du ska skaffa vovve:D åhhh va underbart! Jag vill också ha en valpis!! Ha det bra! Kramen

2008-04-19 @ 14:43:54
Postat av: Petra

Hallå!

Spännande hörrö!! Kul, förstår att du längtar! Jadu, att gå in i den där djuraffären är ju som att gå in i leksaksaffären när man var barn :) Himmelriket! Lycka till!

2008-04-19 @ 16:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0