Bildbevis...

Jag har inte riktigt hunnit med att lägga över bilder i datorn tidigare och därför har det inte heller blivit några här...
Det tråkiga är att jag ALLTID glömmer ta med kameran när vi är iväg på något. Många fantastiska bilder kunde det verkligen blivit! Därför är det inga roliga äventyrskort utan de flesta bilderna är hemifrån. Ska se om jag kan komma ihåg kameran idag när vi ska ut och leta saker i skogen, tänkte jag. Underbart vårväder är det =) I vilket fall ser Jazz ut såhär idag... Tråkigt men sant!

Såhär ser jag ut... Inte mycket päls kvar :(  Borde vara en manligt hårig bringa men den är ganska glesväxt  Tyckte matte sa att den här busken behövde lite extra gödning!  Hände det nåt?  Tur att det finns riktigt snygga täcke för att gömma sin nakenhet. Folk tittar så konstigt annars... Varm och skönt är det också =)  Shit! Svårt att bromsa här!! Var e bollen? VAR???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0