Ett litet urval av favoriterna!

Japp, visst skulle vi varit på kontroll idag för att se hur medicinerna ska balanseras. Men så ringde de om att det kommit in ett akutfall som skulle opereras... och eftersom Staffan är den enda veterinären där just nu, kunde jag ju inte göra annat än att ta en ny tid. Så, vi ska dit på måndag i stället. Det går ingen nöd på Jazz just nu - tror jag - förutom att han måste bromsas lite för att inte tuppa av =) Annars känns det som att det går på rätt håll nu i alla fall!!!


Bästa frukten?
Banan. Oj va gott det är =)

Bästa grönsaken?
Potatis! Kalla kokta potatis! Eftersom jag inte tål morötter, vilket det helt klart blivit annars

Bästa köttet?
Kyckling - speciellt min mattes mors... mmm...

Bästa kompisen?
Kimber, han är ju också min läromästare

Bästa sak i uppletande?
Randis (mitt favoritgosedjur)

Bästa stället?
Skogen - helt klart. Och i mattes knä förstås...

Bästa träningen?
Spår! Utan tvekan

Bästa uppgiften?
Hoppa hinder, över stockar

Bästa sovställningen?
På rygg med alla 4 mot himlen

Bästa djuret?
Nötkreatur i alla former! Kan ligga och titta på dom lääääänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0