Nästan klart...

Då är nästan allt klart nu! =) 
Jazz är betald, köpeavtalet är undertecknat och försäkringen är betald.

Planeringen i huvudet är nästan också helt klar!

Var ska han få vara och inte vara? Typ då soffan och sängen... Nja, det är ju människomöbler, eller...? Finns massor med fästingar där jag och Jazz ska bo, så han får inte ligga i min säng i alla fall, tror jag.
Var ska hans säng stå - eller ska han kanske ha två sängar? En i sovrummet hos mig och en i vardagsrummet... Tja, det är väl lika bra för att han inte ska tjata om att få ligga i människomöbler?

Allt det andra som när han ungefär ska ha sin mat, när är det bäst att han ska "rastas", hur långt orkar han gå, vilka andra djurslag har han träffat, vad har han gjort fram tills nu och hur ska jag hålla kvar honom på tomten när han går lös? Massor med frågor, så uppfödaren får vara beredd på detta när jag kommer *hihi*

Alla de här nästan får inte vara nästan längre den 28, när han hämtas och blir MIN på riktigt. Då är det slut på velandet för annars får jag nog inte det så lätt i min framtida uppfostran av mitt svarta lurviga och livliga "barn"!

Detta är den senaste bilden jag har på honom. Han är 9 veckor där! Visst är han underbart söt???



Nu är han 10 ½ vecka... Och det är 8 dagar kvar tills han är på väg hem med mig!!!

Kommentarer
Postat av: Catja

Awww!! Goa lilla pralin-näsan!!

2008-05-04 @ 10:24:33
URL: http://Catjalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0